Tuesday, June 22, 2010

amiruzzaman yang sengal

hah..pukul 4 tak ngantok2 lg..sure sok bngun lmbt..lalalal..

amir ni tbe2 msg aku dr smlm mamat ni ntah hape2 la die nk berborak la tu..
mamat miang ni xtau la cm ne aku leh masuk kepale dgn die..mamat suke cr pasal tp suke gak dgr bile die sdg runsing mesti muke cm mati bini hhahah...tp die tunang aku xg..joh la pahang..nasib kecik ati xlame..blanje bliau mkn je..hahhaa..

lame xngedate same bliau byk kali lah die ajak aku minom tp aku mls..mase praktikal ade gak skali bliau bnje aku kfc..hihiii..pdn muke kne paw...t lah mir aku blnje ko bile dpt gaji 1st keje aku hek...n tgk aku ke ko yg tinggi...kalo aku tinggi or same ngan ko ko r kne blanje gak hahahah...bajet tinggi la mamat ni padahal lbeh sket je dr aku...xngaku die antare lelaki2 rendah msie...ego...nk gak ukor..perasan tinggi.nasib aku panggil ko lelaki rendang kalo aku panggil ko pendek mesti ko lme je senyap kecik ati r tu.sensitip..anak tunggal mmg mengade huh!!

itu saje mau tidor suda,,btol2 ngantuk!!

No comments:

Post a Comment