Sunday, July 25, 2010

Badan X seDap..

isk2..last week batuk dgn selseme..xbaik lg smpi smlm..pastu ari jumaat dr pagi semlm perut rase sebu n feel loya mcm nk muntah je ...perot masuk angin,,,,,kt opis 2 kali muntah padahal dr kuar umah pg tu cume minom air teh dgn roti kosong sekeping,,,tgh hari ade beli mee rase nk mkn..tp tekak loya giler..n lastly mkn segarpu mee lalu terbuang yg byk2 tu,,syg sungguh!mkn segarpu mee tu pon leh muntah gak...adesh...

balik perot sgt lapor...mkym masak aym msk lemak sedap je bau,,tp takot nk mkn..takot t muntah kt teksi sbb nk balik tmn rinting....smpi umah atik da msk...mmg gile nk mkn tp erkkk..loye sesangt...kasihan adik aku masak die sorng mkn...agak tggu aku smpi bru nk mkn ke...die mkn sorg aku lyn itnet...

arini suda ok..nafsu mkn membuak2..tp pagi2 bgun dh melabur cair2 kt toilet,,,pastu mmg lapa akhirnye mkn jempot2 pnskan smlm atik buat,,,

mlmnye rase nk mkn nuget..dh goreng sikit je mkn...maggi pon msk tp x habis...nafsu nk mkn itu byk tp bile dh dpt mate mcm ilang,,,masuk sikit je terus dh xnk,,,knape la saye ni...

ya allah jaohkan lah ahmba mu ini dr penyakit2 yg merbahaye....pelihare lah aku berilah aku kesihatan yg baik,,,amin....perkenankan lah doa hambamu ini ya allah...amin....

No comments:

Post a Comment