Thursday, May 17, 2012

Bercampur2 (15 May 2012)

Ni time atik konvo tapi gmbr atik tak byk sbb kamera pon xde enpon pon bateri kelip2...agak sedih ketika ini sbb kereta ku ketabrakn ...isk2 sedih2 pening pale pon ade pk nak byr repair kete ngan moto yg belanggar tu...tapi ape2 pun syukur xde nyawe terkorban...syukur sgt,,n for the time being im fobia with motorcylcle rider..td bawak kete kak ela pon slow je...bile moto kt sblah kalau boleh mcmnk suh org tu blah je...ya allah hai tuhan je tau...kuat kan lah aku ni ya allah...aku xtau ini ujian atau ape tetapi yg pasti aku pohon kau redha lah hidup ku ini dan rahmati lah aku dan org2 yg aku sayang dan yg bantu aku...jadikan lah aku ni hamba yg boleh terima ape jua nikmat ujian kemusykilan dengan tenang atas bantuanmu ya allah..amin,,,,

--mcm khusuk la buncit i ni...time bru sampai trus masuk dewan...huhu...
                                  tgk dah boleh tido penat sgt--
--cantik kan taman kt tepi ni...
                    btol2 tido samapi bedengkur hahah...--
--bunga untuk bik atik..
                                                      ni tgu bik atik pulang jubah --
--curi dari enpon bik atik...
















CONGRATZ BIK ATIK! pasni jait btol2 bleh bt bisnes kt umah...
THANK YOU B-),,SYG TAU B-) SYG SAYANG..hahah...jgn nk gedik2 la owner!huh..(^_-)


No comments:

Post a Comment